14 sept 2011

BOSSES PER NADAL DE 2010


El desembre del 2010 vaig decidir estrenar la màquina de cosir que m'havia comprat aquell estiu. Segur que penseu que ja era hora, després de tants mesos, però no sabia ni per on agafar-la. No havia cosit mai, i ningú no me n'havia ensenyat. Així que vaig decidir fer alguna cosa senzilleta... unes bosses (o mal dit bolsos) per regalar a les meves germanes i la meva cunyada. Sí, ja ho sé, de senzill no té res, però jo sóc així. Posar-me per poca cosa no em motiva, i per aixó vaig decidir fer els regals de nadal amb les meves pròpies mans. Potser no m'hagués costat tant si no fòssim família nombrosa (i de les d'abans!), si en lloc de tenir tres germanes, n'hagués tingut només una. Bé, la qüestió és que m'hi vaig posar i aquest és el resultat. No sigueu massa crítics, que són els primers que feia a la meva vida.


















model Eugènia

















model Pilar

















model Núria

                                                                  model Immaculada

Per ser els primers, vaig quedar prou contenta del resultat... tot i que encara no he vist cap de les meves germanes amb les seves bosses.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...