11 ene 2012

DE COMPRES PER BARCELONA

Sense rumir-ho gaire, diumenge al vespre vam sortir cap a la "capital" per veure la família i fer algunes compres. Viure als Pirineus és fantàstic, però quan necessites certes coses, t'has de moure per trobar-les. Com que havía de moure'm per Barcelona vaig comprar una tros de jarapa a Sabadell i amb dues anelles que ja havia agafat en previsió de casa, li vaig dir a la meva mare com m'havia de cosir una bandolera. Només d'imaginar-me pujant i baixant del tren o el metro amb les bosses de teles, en Nur i un cotxet, se'm feia un món. I com que a l'entrada de Mi rincón de mariposas es veia tan senzill, doncs no tenia excusa.
Tot s'ha de dir, sort que la meva parella ens va acompanyar, perquè de tant en tant agraia que ell el portés a coll... una que ja no és tan jove jajaja

4 comentarios:

  1. quina enveja!!!!!!! Jo que poguera anar a Barcelona quan volguera!!!!
    Necesite que s´invente el teletransport ja!!!!!!!!
    Hi han tendes que son una bojeria,d´altres supercurioses, i d´altres...supersnobs!!!!! ja ja ja

    ResponderEliminar
  2. panti, en febrero voy 4 días a Barcelona, a ver a mi hermano. Alguna recomendación costureril??

    ResponderEliminar
  3. Por supuesto... Ribes i Casals para comprar telas. A ver si mañana tengo un poco de tiempo y hago la entrada en condiciones de lo que compré y dónde lo compré.

    ResponderEliminar
  4. Genial esas recomendaciones de lugares de Barcelona! Que si hago alguna escapada seguro que me llevo las anotaciones! Gracias.

    ResponderEliminar

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...